Žij šamáni

29.07.2018

Dívám se do nebe, ale pevně stojím na zemi.

Loučím se s tmou, vítám světlo nového dne.

Svítá.....

Noc, den. Tma, světlo....

Dualita.

Vnímám cykly, pohyb, změnu....

Naslouchám svému tělu.

Uvědomuji si své emoce.

Přijímám je a vyjadřuji je.

Pronikám do podsvětí svého vlastního nevědomí.

Přijímám obě části svého já.

Odstraňuji vnitřní konflikt, harmonizuji protiklady....

Vnáším světlo do temnoty.

Mám vlastní rituály, tance, písně, symboly, sny, znamení, pohádky.....

Jsem malé dítě, které si jen hraje.....

Dívám se na svět, aniž cokoliv posuzuji.

Dívám se za masku emocí.

Jsem Šaman, který navazuje spojení mezi vnějším a vnitřním světem, mezi vědomím a nevědomím.

Jsem síla, která udržuje můj vlastní vesmír v pohybu.

Jsem zdroj obnovy energie a síly.

Jsem pomocná ruka, jsem světlo ve tmě.

Jsem Šaman svého světa, svoji země, svojí galaxie.

Jsem šťastné dítě, které se raduje ze života ..... a hraje si.

Tvoří.

Nevidím nespravedlivý svět.

I ve tmě vidím zářící hvězdy....

A ty ?

Překonej vlastní ego.

Vyprázdni svou mysl.

Vrať se do dětství....

A otevři kouzelné dveře.....

www.malysamani.cz

© 2018 Lucie Vejražková
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky